
زمانی که صحبت از پیگیری اینترنتی ارسال بسته میشود، کاملا میدانیم که قرار است راجع به چه چیزی صحبت کنیم. ما میتوانیم مسیر حرکت پیک موتوری را درون اپلیکیشن موبایل ببینیم دی طبیعی و طبیعی است که فکر کنیم تمام زیر و بم پیگیری اینترنتی ارسال بسته را میدانیم و چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد.
چرا داشتن قابلیت پیگیری اینترنتی در ارسال بسته ضروری است؟
معمولا تمام افراد و سازمانهای که بسته(هایی) برای ارسال دارند، با شرکتهایی همکاری میکنند که این کار را برایشان انجام دهند. اسم این شرکتها گاهی به عنوان واسط پستی و مطرح میشود. چیزی که در کار کردن با تمام این شرکتها مشترک است، دادن اختیار کامل به آنها است تا تمام مراحل جمعآوری اولیه، انبارداری، مسیریابی، ارسال و تحویل دادن بستهها به گیرندگان نهایی را خودشان انجام دهند. طبیعی است که شما انتظار گزارش دادن از جانب آنها داشته باشید .
خیلی از شرکتهایی که ارسال مرسوله را به صورت آنلاین به افراد ارائه میدهند، ویژگی پیگیری لحظهای را درون سرویسشان دارند و مشتری میتواند کوچکترین حرکتهای بسته را هم روی نقشه مشاهده کند. این کار در اپلیکیشنهای مکانمحور تبدیل به یک استاندارد شده است و اگر شرکتی بخواهد به عنوان یک سرویسدهندهی جدید وارد بازار شود، باید حتما این ویژگی را ارائه کند.